Бій Джошуа – Паркер зібрав у два рази меншу аудиторію, ніж Джошуа – Кличко


Опубликованно 29.04.2018 01:50

Бій Джошуа – Паркер зібрав у два рази меншу аудиторію, ніж Джошуа – Кличко

Ентоні Джошуа та Джозеф Паркер / Photo by Julian Finney/Getty Images

Об'єднавчий бій за титули чемпіона світу в суперважкій вазі за версіями WBA Super, WBO, IBF, IBO між Ентоні Джошуа(21-0, 20 КО) і Джозефом Паркером(24-1, 18 КО) не викликав занадто великого глядацького інтересу.

Пікова аудиторія бою, який в прямому ефірі показував канал Showtime, склала 379 тисяч глядачів, середня – 346 тисяч. Повтор поєдинку подивилися 483 тисячі вболівальників в піковий момент, в середньому – 430 тисяч осіб.

Для порівняння, бій Джошуа проти Карлоса Такамана тому ж каналі зібрав біля екранів у середньому 334 тисячі глядачів.

Обидва цих бою істотно поступилися по аудиторії поєдинку Джошуа проти Володимира Кличкав квітні 2017 року. Тоді пряму трансляцію поєдинку на Showtime в середньому подивилися 659 000 чоловік, повтор бою, який був на HBO, зібрав середню аудиторію в 738 000 глядачів.

У поєдинку проти Паркера Джошуа вперше на профі-рингу пройшов 12-раундовую дистанцію.

Повне відео бою Джошуа – Паркер.

Кращі фото поєдинку.Читайте також:



Категория: Бокс и ММА