Dota 2. Виправлено багато багів з Tiny


Опубликованно 09.12.2017 10:13

Dota 2. Виправлено багато багів з Tiny

Читайте також: Розробники Dota 2 продовжують працювати над усуненням купи недоробок після випуску глобального патча. На цей раз основні роботи проводилися з персонажем Tiny, якому виправили ряд багів пов'язаних з вириванням дерева. Список змін:ІнтерфейсОбласть з деталями піків прибрана з послеигрового екрану в режимі Ability DraftНевелика візуальна зміна підказки за допомогоюОсновнеПодвійне натискання тепер працює на спроможності, використовуються на площу або точкуАтака після пересування тепер працює на сплячих нейтралівГероїВиправлено талант Shadow Shaman, який давав -3 секунди перезарядки Hex замість -4Виправлена проблема з анімацією при вириванні дерева у TinyВиправлено порядок прокачування здібностей у ботів, щоб вони відповідали талантамЗмінено список предметів, які купують ботиTiny тепер вириває дерево 0,2 секундиЧастинкиДодано відсутні частинки для утрати по площі у TinyЕфект у значка смерті, що з'являється біля героя, став краще помітнийДодано частинки до ефекту Strafe Dodge у ClinkzДодані нові частинки до снаряда при кидку дерева від RubickНевеликі зміни Earthshock у UrsaМоделькиОновлені файли модельки для PangolierДодано модель дерева для Rubick, якщо той вкраде виривання дерева у TinyМінімальні зміни анімації утримання дерева у TinyІншіМожливо, виправлено падіння сервера, пов'язані з MorphlingМожливо, виправлений баг, пов'язаний з Ogre MagiВиправлені історії та опису здібностей багатьох героївЯрослав «NS» Кузнєцов про основні зміни у новому патчі.



Категория: Разный спорт