Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Формула-1: за п'ятдесят


Опубликованно 06.01.2018 00:44

Формула-1: за п'ятдесят

Рік тому, перемігши в США, Льюїс Хемілтон став втретє чемпіоном світу. На цей раз він виграв в Остіні (в 50-й раз в кар'єрі!) з ще більшою перевагою, але шанси британця захистити титул тануть з кожною перемогою. Точніше з кожним подіумом акуратно финиширующего слідом Ніко Росберга.

Рік тому всім здавалося що у формулі-1 настає ера Хемілтона – занадто недосвідченим у боротьбі на найвищому рівні виглядав німець. Але тепер Росберг не тільки тримає удар і грає в психологічні ігри, але і вичавлювати максимум навіть з відносних невдач. Більш того, Ніко навчився користуватися подарунками долі у вигляді технічних проблем у Хема, які в цьому сезоні сипалися як з рогу кози Амалтеи. І зараз у Ніко цілком комфортне положення: навіть суцільні перемоги не роблять його партнера по команді чемпіоном. У той же час німцеві достатньо кожен раз фінішувати слідом - при тому, що в сезоні-2015 він виграв ці етапи в одні ворота. Або дочекатися чергової помилки Льюїса.

Напевно, саме тому програвши британцеві в кваліфікації, він не кинувся відіграватися. Навпаки, намагався мінімізувати ризики, вважаючи за краще пропустити Red Bull Даніель Ріккьярдо. Австралієць для нього не конкурент, швидше союзник - якщо нав'яже Хему боротьбу. Що під завісу сезону трапляється все частіше. А може Ніко просто чекав черговий проблеми зі зчепленням у виконанні Хема? Але не дочекався - як вже після фінішу британець зізнався, інженерам вдалося таки зцілити фірмовий недуга Mercedes F1 W07 Hybrid.

На жаль, але гонку Ріккьярдо зіпсував його напарник по Red Bull Макс Ферстаппен. Через непорозуміння з капітанським містком (ох вже ця молодість) 19-річний вундеркінд завернув на свій другий піт-стоп коли його не чекали. Принаймні механіки дізналися про візит голландця з прямої трансляції - в той момент вони сиділи в глибині боксу перед монітором. "Проблема на піт-стопі була пов'язана з тим, що я зрозумів команду – Ферстаппен виправдовувався як керманич авто школяр. – Вони попросили мене атакувати на тому колі, так що я подумав, що після цього повинен їхати на піт-лейн. Я звернув у бокси і тільки після цього зрозумів, що мене ніхто не кликав".

На жаль, той піт-стоп був тільки початком смуги невдач для Red Bull. Через два кола Макс почув чужорідний гуркіт в коробці передач і поспішив зійти. Але припаркувався настільки невдало, що автокрана довелося добиратися до його боліду цілу вічність. Зрозуміло, режим virtual safety-car - на час евакуації судді вирішили призупинити гонку. Само собою, пелетон кинулися перевзуватися. За винятком уже побував в боксах Даніеля. Ось так австралієць втратив вірну другу позицію. Ніко виконав завдання-мінімум, але погоні не було й мови - Льюїс до того моменту відірвався настільки далеко і їхав настільки бездоганно, що з'являвся на екранах рідше інших аутсайдерів. І в підсумку приїхав до своєї 50-ї перемоги.

Фатальним другий піт-стоп став і для Кімі Райкконена. Фінн так само чудово почав гонку, випередивши і Макса, і Себастьяна Феттеля, але замешкавшийся механік ледве встиг наживити колесо.

Гірше гонка почалася хіба що для Валттері Боттаса і Ніко Хюлькенберга, чиї траєкторії перетнулися вже на старті. І щось підказує - таких колізій між пілотами Williams і Force India під кінець чемпіонату буде все більше. Адже на кону 4-е місце в командному заліку. Шкода тільки що на відміну від Боттаса для Хюлькенберга гонка на цьому инценденте закінчилася - зламалася рульова тяга. А адже до німця була прикута підвищена увага - буквально напередодні гран-прі Renault оголосив, що заангажував "Халка" на сезони 2017-2018с можливістю пролонгації контракту ще на рік. Цей перехід з новою силою сколихнув трансферний ринок: на друге місце в Renault претендують як мінімум п'ятеро, включаючи діючих пілотів французької команди. Які в черговий раз виступили швидше синхронно ніж успішно, фінішувавши на 12-13-й позиціях.

А справжньою окрасою гонки стала гросмейстерська захист не по роках мудрого Карлоса Сайнса-мол. Не дивлячись на свої 22 роки, іспанець дуже майстерно зупиняв атаки ветеранів "керма і педалей" Фернандо Алонсо і Феліпе Маси. І не було зрозуміло де найдосвідченіші пілоти Ф-1, а де проводить свій другий сезон новобранець - всі троє атакували до останнього, жорстко і коректно. У кращих традиціях королеви автоспорту. Хоча на кону було лише 5-е місце...

Сергій Суховский

 

Пілот

Болід

Час

1

Льюїс Хемілтон

Mercedes

1:38:12.618

2

Ніко Росберг

Mercedes

+4.520

3

Даніель Ріккьярдо

Red Bull

+19.692

4

Себастьян Феттель

Ferrari

+43.134

5

Фернандо Алонсо

МсLaren

+93.953

6

Карлос Сайнс-молодший

Toro Rosso

+96.124

7

Феліпе Маса

Williams

+ 1 коло

8

Серхіо Перес

Force India

+ 1 коло

9

Дженсон Баттон

McLaren

+ 1 коло

10

Ромен Грожан

Haas

+ 1 коло

11

Данило Квят

Toro Rosso

+ 1 коло

12

Кевін Магнуссен

Renault

+ 1 коло

13

Джоліон Палмер

Renault

+ 1 коло

14

Маркус Еріксон

Sauber

+ 1 коло

15

Феліпе Наср

Sauber

+ 1 коло

16

Валттері Боттас

Williams

+ 1 коло

17

Паскаль Верляйн

Manor

+ 1 коло

18

Естебан Вікон

Manor

+ 2 кола


banner14

Категория: Авто спорт

Формула-1: за п'ятдесят


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.