Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Бика за роги


Опубликованно 06.01.2018 02:55

Бика за роги

Нова модифікація двигуна Renault буквально окрилила Red Bull, чиї пілоти зробили дубль на гран-прі Малайзії. Втім, без проколів з боку Mercedes перемогти в цьому році не під силу навіть їм.

Як пишуть в поганих детективів, "ніщо не віщувало". Здавалося б, на "швидкому" треку Sepang International Circuit з його довгими прямиками всіх нас чекала чергова гонка в стилі "срібні" починають і виграють". Більш того, на трасі перестелили асфальт плюс навіть перекомпонували і спрофилировали кілька поворотів, зробивши конфігурацію траси ще більш швидкісний. Але ми вшановуємо Формулу-1 саме за її непередбачуваність...

На цей поулмен Льюїс Хемілтон старт не проморгав, ніж убезпечив себе від чергового завалу. А проспав все на світі Макс Ферстаппен, днем раніше квалифицировавшийся 3-м. І, як зазвичай, тут же кинувся відіграватися. З боку здавалося, що на вході в перший поворот він зачепив Ferrari Себастьяна Феттеля, який посів внутрішню траєкторію. Але виявилося, що чотириразовий німець помилився без сторонньої допомоги, врізавшись в Mercedes Ніко Росберга. У підсумку лідера чемпіонату розвернуло назустріч руху і він був змушений чекати, коли повз пронесеться весь пелетон, благаючи небеса що б у нього ніхто не врізався. А адже стартова пряма в Сепанг - одна з найбільш протяжних - цілих 650 метрів - і боліди встигають розігнатися на ній до вищої передачі. Але Ніко пощастило - він не тільки залишився цілий, але і продовжив гонку, нехай і останнім. А ось Феттель фінішував достроково з вивернутим переднім лівим "софтом". В середині пелетону так само було жарко: у спробах уникнути зіткнення з Росбергом Toro Rosso Данила Квята буквально влетів у Renault Кевіна Магнуссена, який в свою чергу вдарив Haas Эстабана Гутьєрреса. Найменше постраждав - і в цьому його кримінальний талант - сам "божевільний Макс", отделавшийся втратою пари місць. Що він досить спритно відіграв.

Втім, скоро все увійшло в звичне русло: Хем домінував, штампуючи кращі кола, а "червоні бики" традиційно з'ясовували хто буде "першим з інших". Поки на 41-му колі не грянув грім: викинувши полум'я як в старі-добрі часи, болід Льюїса сконав. Важко сказати чим саме британець прогнівив вищі сили, але в цьому році перевірок на міцність у нього як ніколи багато. Як тут не згадати, що не дивлячись на три свої титулу, він є найбільш невезучим гонщиком сучасної Ф-1. Ні хто з часів Стірлінга Мосса не втратив стільки вірних перемог не зі своєї вини. "Видно, хтось дуже впливовий не хоче що б я став чемпіоном у цьому році. - намагався Льюїс підбирати слова. - До сезону-2016 Mercedes побудував 43 силові установки для восьми болідів, але чомусь вони ламаються тільки у мене!".

Так у лідерах виявилися не перестають боротися Ріккьярдо і Ферстаппен. Причому останній швидкості ані трохи не поступався більш досвідченого товариша, а програв виключно через невміння "економити" ресурс покришок. Що і стало одним з ключових моментів успіху в Сепанг. Адже новий, більш темний за кольором асфальт треку до моменту старту нагрівся до 56 градусів, його жар відчувався навіть через підошви. Крім того новий смоктати був більш абразивним, тобто буквально сжирал гуму. І Максу довелося заїжджати на піт-стоп. Але і друге місце він за собою зберіг - Ніко занадто довго пробивався крізь стрій і став "лише" третім. А адже в незмінного генерального спонсора Mercedes - малазійського "нефтянника" Petronas - було все готове для домашнього святкування дострокового завоювання титулу в Кубку конструкторів.

Багато порахували що своїм дублем "червоні бики" зобов'язані виключно сходу чинного чемпіона і стартової невдачі лідера сезону. Але не спортивний консультант Red Bull Хельмут Марко. "Припускаю, що двигун на боліді Хемілтона відмовив саме з-за наших зусиль. - Зазвичай стриманий австрієць був дуже балакучий. - Ми постійно пресингували і він розумів, що повинен створити відрив. Але працювати на максимумі не цілком підходило його двигуна. Втім, навіть якщо б не схід Льюіса, у нас було дещо в запасі – я не скажу, що саме. Крім того, у наших гонщиків була різна стратегія, тому в кінці гонки ми в будь-якому випадку нав'язали йому боротьбу".

Натякав на якісь домашні заготовки і технічний директор Renault Нік Честер: "Хоча наша команда сконцентрувалися на сезоні-2017, в останніх гонках ми стабільно заробляємо очки за рахунок збільшення ресурсів. Так, в Малайзії відкрив рахунок завойованим очками Джолион Палмер. У тому числі завдяки тому що сьогодні ми куди краще розуміємо особливості настройки машини і, насамперед, краще працюємо з гумою. Джоліан провів за всю гонку всього один піт-стоп - розрахувати його при настільки абразивному покритті та спекотної погоди було непросто".

Сергій Суховский

Гран Прі Малайзії. Автодром Sepang International Circuit, 2 жовтня

Місце

Пілот

Болід

Час

1

Даніель Ріккьярдо

Red Bull

1:37:12.776

2

Макс Ферстаппен

Red Bull

+2.443

3

Ніко Росберг

Mercedes

+25.516

4

Кімі Райкконен

Ferrari

+28.785

5

Валттері Боттас

Williams

+61.582

6

Серхіо Перес

Force India

+63.794

7

Фернандо Алонсо

МсLaren

+65.205

8

Ніко Хюлкенберг

Force India

+74.062

9

Дженсон Баттон

McLaren

+81.816

10

Джоліон Палмер

Renault

+95.466

11

Карлос Сайнс-молодший

Toro Rosso

+98.878

12

Маркус Еріксон

Sauber

+ 1 коло

13

Феліпе Маса

Williams

+ 1 коло

14

Данило Квят

Toro Rosso

+ 1 коло

15

Паскаль Верляйн

Manor

+ 1 коло

16

Естебан Вікон

Manor

+ 1 коло


banner14

Категория: Авто спорт

Бика за роги


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.