«Dota 2» сильно змінилася за останні роки, але цього ніхто не помітив
Опубликованно 18.07.2020 04:28
Реліз «Dota 2» відбувся у 2013 році. Тоді кіберспорт був розвинений досить слабо, тому ніхто навіть не думав про те, щоб ставити ставки на сайті https://dota2-bet.com/ru/. Однак гра поступово оновлювалася і ставала більш передбачуваною, що дозволило Доті на довгі роки закріпитися в топі кіберспортивних дисциплін. Давайте разом згадаємо ключові доповнення, без яких не можна уявити сучасні протистояння.
Руни магії і багатства
Мало хто пам'ятає, але руни були ще в першій версії Доти. Правда, вони не з'являлися по ходу матчів, тому додаткові ресурси отримувала тільки та команда, яка швидко реагувала на ситуацію, банально випереджаючи суперника. По суті, подібний принцип діє у «Dota 2» і досі, але існує певний баланс, адже загальна кількість рун необмежено. До слова, стандартні руни багатства вперше з'явилися лише в 2014 році. Сьогодні їх вплив на змагальний процес важко переоцінити, тому розробники гри відмовилися від подальших експериментів.
Більше 30-ти нових артефактів
Сучасну «Dota 2» важко уявити без Lotus Orb, Moon Shard або Crest Solar. Ці та інші предмети стали доступними для покупки тільки в 2015 році, що досить дивно, адже раніше гравці були змушені задовольнятися обмеженим асортиментом. На щастя, розробники вчасно зрозуміли, що різноманітність артефактів позитивно впливає на інтерес до гри. До того ж, самі матчі стали більш захоплюючими, так як командам доводилося вибирати певну стратегію, виходячи з фінансових можливостей.
Ще один позитивний момент полягає в тому, що нові предмети з'являються в «Dota 2» на регулярній основі. Останні два – Voodoo Mask і Blitz Knuckles. Вони покликані подарувати друге життя слабким героям, хоча все може піти зовсім іншим сценарієм.
Предмети з нейтральним акцентом
У 2019 році розробники «Dota 2» потрудилися на славу, подарувавши гравцям перше глобальне оновлення. Звичайно, навряд чи кардинальні зміни припали до душі командам, які виступають на професійному рівні, але вони швидко пристосувалися, так як не було іншого виходу. Правда, серед безлічі різних нововведень окремої уваги заслуговує лише одне. Мова йде про появу нейтральних предметів. Вони вплинули на гру, спростивши життя слабким персонажам, які завжди раді, якщо вдається безкоштовно отримати додаткові здібності. Примітно, що спочатку в гру додали 62 нейтральних предмета, але потім деякі артефакти довелося видалити, щоб результат окремих поєдинків безпосередньо не залежав від успіху одного гравця.
Кілька нових героїв
Будь-яка людина, що грає в «Dota 2» на постійній основі, мріє про появу нових персонажів. На жаль, в певний момент часу ці мрії не можна було втілити в життя. Справа в тому, що можливості розробників були сильно обмежені: 112 героїв – це своєрідний граничний максимум, який вдалося подолати лише завдяки стрімкому розвитку комп'ютерних технологій. Фанати зі стажем точно пам'ятають, що нову еру в «Dota 2» відкрив Monkey King. Принаймні, саме цей герой приходить на розум, коли компанія «Valve» готує громадськість до «народження» чергового персонажа. До речі, за останні роки в Доту додали: Dark Willow, Pangolier, Mars, Void Spirit і Snapfire. Враховуючи той факт, що кожен з перерахованих вище героїв володіє унікальними здібностями, можна зробити висновок, що у гравців є можливість комбінувати стратегії без особливих зусиль. Однак подібна точка зору частково помилковою, так як багато персонажі не призначені для змагань на високому рівні.
Герої з талантами
Щоб здобути перемогу в «Dota 2», потрібно максимально розвивати свого персонажа, заповнюючи порожні клітинки предметами. Однак, навіть якщо вирішити поставлене завдання, це ще не гарантує успіх. Принаймні, так було раніше, коли загальний потенціал окремих героїв залишав бажати кращого. Зокрема, сильно страждали маги: вони легко прокачувалися до максимального рівня, але в завершальній стадії гри все одно ставали марними. Ситуація кардинально змінилася в 2016 році, коли в Доті з'явилися таланти. Розробники «подарували» їх усім персонажам, намагаючись якось вплинути на ігровий процес. Ця задумка повністю себе виправдала, оскільки матчі стали більш інтригуючими, а результат окремих поєдинків і зовсім визначався за лічені секунди.
Категория: Разный спорт